Melsheimarsj gjennomført med ny rekord!

I dag torsdag 2.juni gikk vi vår tradisjonelle Melsheimarsj.

I utgangspunktet hadde de meldt bra vær men onsdag så det ut til å bli noe regn utpå dagen. Selv om vi vanligvis reiser på tur i alle slags vær pleier vi å planlegge Melsheimarsjen en dag med bra vær. Men til tross for værmelding med regn bestemte vi oss for å gå.

Temperaturen var fin og vi hadde overskyet med litt sol og regnjakke fikk ligge i sekken. Vi hadde noen småstopp der vi drakk litt og spiste litt av det i sekken. Selvfølgelig kjøpte vi også ❄ to ganger. Barna var motivert og hadde et mål om å slå tidligere rekord på 3 1/2 time.

DET KLARTE DE MED GLANS.

2 TIMER OG 48 MINUTT! GRATULERER!

Vi var så raske at vi overrasket de i barnehagen. Vi måtte sette oss på benken mens barn og voksne gjorde seg klar inne. Å der kom de ur med flagg og applaus og Førskoleklubben fikk høytidelig overrakt velfortjent pokal!

Etterpå satte de seg ned og spiste opp resten av turmaten sin!

En kjempekjekt tur!

P.S. Regnet kom i 14 tiden..